Szülei a kezdetektől ellenem voltak


Érdekes, hogy a szülők mennyire tudják befolyásolni gyerekük párkapcsolatát. Néha, ezzel megkeserítve több ember életét is. Zoltán, levelében éppen egy ilyen szülők által szétroncsolt románcról írt nekem.
 
 
„Az előző kapcsolatomnak sajnos nem rég lett vége, nem kizárólag amiatt, amit most el fogok mesélni, de úgy ez is nagyon rányomta a bélyegét.
Szerettük egymást barátnőmmel, nem volt semmi gond ilyen téren. Viszont a szülei… Valamiért nagyon nem tetszett nekik a mi kis románcunk. Kapcsolatunk kezdete óta valamiért ellenem voltak. Bármi történt a lánnyal , rosszul tanult, vagy késett suliból, minden rám lett kenve. Pedig azt se mondhatnám, hogy gyerekek voltunk. Mindketten elmúltunk már 20. Néha voltak kellemesebb időszakok, amikor minden jó volt. Suliba is szünet volt, kicsit többször találkoztunk. Talán fél évig működött a dolog, de aztán pár hónap után ismét csak szidtak, mindennek elmondtak a hátam mögött és ezt egyáltalán nem éreztem jogosnak. Bármilyen otthoni kis munkájuk volt, festés, vagy kerti meló, mindig mentem segíteni, szó nélkül. Aztán, ha valamit véletlenül nem úgy csináltam, ahogy ők, akkor már el lettem hordva mindennek, én voltam a fasz. Após valahogy mindig fúrt, de ezt ügyesen, kígyó módjára tette. Szememben egy jó humorú, segítőkész emberke szerepét játszotta. Simán elkérhettem tőle kedvesem mindig rábólintott. Mint minden más egy ilyen egyszerű helyzet sem maradhatott következmények nélkül. „Miért kellett ott aludni? El lehet felejteni a találkákat!” –hallottam vissza a családi perpatvar töredékeit.   Emlékszem 2-3 napig kellet könyörögnöm, hogy együtt aludhassunk, ilyenkor mindig próbáltam kicsit lefaragni a napból, hogy előbb láthassam őt. Sokszor ellógtam utolsó órákat, vagy egyáltalán be se mentem. Csak az lebegett a szemem előtt, hogy végre láthassam őt. Volt, mikor éjjel hívtak fel a szülei, hogy itt és itt vannak, haza kellene őket hozni.
Nem értettem soha őket. Tényleg sokszor volt mikor kikérték a véleményem valamiben, akkor úgy éreztem, na most már jobb lesz, de nem lett… Mindig, ahogy tudtak alám tettek, eltiltották tőlem a lányukat. A legszomorúbb az egészben, hogy ezt se tudták korrektül közölni, egy nap elteltével, mikor semmilyen formában nem tudtam elérni páromat, akkor tudatosult bennem, hogy igen megint csak beintettek és most nem láthatjuk egymást fázis van, ki tudja meddig.  Ez hosszú időn keresztül nagyon tudja gyilkolni az embert. Lehetséges, hogy valamilyen szinten erre ment rá a kapcsolatunk. Azóta is próbálom megfejteni, miért voltak ennyire ellenem. Talán nem voltam elég szinten anyagilag a családhoz, vagy az apjának egyszerűen nem tetszett, hogy egy másik férfi is megjelent a lánya a körül. Egy biztos életem legszebb, ugyanakkor legrosszabb napjaira tekinthetek vissza.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése